poniedziałek, 27 kwietnia 2015

co za bank

Od kliku miesięcy otrzymuję co miesiąc wyciągi z konta mojego imiennika z drugiego końca Polski na e-mail (pewnie mamy podobne). Mój telefon i zapewnienie pani, że przekaże sprawę nic nie dał. Kasuję tego maila wraz z innymi spamami. Nie chciałbym, aby ktoś oglądał moje rozrachunki... a fe.... nieładnie ze strony banku. ja mam podobny problem dostaje cudze wyciągi i wcale nic nie jest podobne ani nazwisko ani imię czy tez poczta .Widać ze panuje ogólny bałagan i nasze dane osobowe wypływają bezkarnie do innych osób.  ponad 10 lat temu. Było nieźle. Po przejęciu przez Credit Ag. nowa polityka. Wprowadzanie opłat za wszystko. Na dzień dzisiejszy tylko za wejście do oddziału się nie płaci. Klient wieloletni, lojalny jest traktowany jak śmieć. Przykład: przed wyjazdem na urlop poprosiłem o zwiększenie limitu karty na 1 miesiąc - odmowa mimo lokaty na kilkanaście tysięcy. Na stronie internetowej, spłata zadłużenia karty sprytnie w pole należność domyślnie wpisywana jest kwota minimalna. Chwila nieuwagi i mamy niechciany kredyt z 40 dniowym oprocentowaniem na start. Właściwą sumę raty wpłaciłem 15 minut przed północą, oczywiście system przeksięgował po północy. Żadne reklamacje i wyjaśnienia nie dały efektu. Potraktowano mnie jak naciągacza.  Złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny w Credit Agricole - bank reklamuje się szybką decyzją kredytową w 2-3 tygodnie, a my czekamy już.... 2 miesiące...! Odradzam , niestety niekompretentna obsługa, ślamazarni analitycy, zero kontaktu...po prostu tragedia Wzięłam coś na raty w tym banku, wpłaciłam im ratę szybciej a oni odesłali kase bo wpłaciłam we wcześniejszym terminie,zamiast być zadowolonym że klijent wpłaca szybciej to oni odwalają taki numer,jeszcze w dodatku musiałam ja zapłacić prowizje od tego,szczerze nie polecam tego banku nikomu,a o obsłudze banu to już się nie wypowiem Niektórzy po prostu nie mają zielonego pojęcia o jakichkolwiek kredytach dlatego takie   są wypisywane (jedna rada, nie umiesz korzystać nie bierz). Też mam kredyt w tym banku, spłacam szybciej i żadnych zwrotów nie mam. Dobra rada, należy nauczyć się najpierw wykonywać przelew, bo wina może leżeć po stronie osoby, która przelewa ratę. Najgorszy bank jaki kiedykolwiek widzialem ostrzegam przed oddzialem w rzeszowie masakra, czekalem 2 miesiace na kredyt po dwoch miesiacach pseudo bankowiec z credit powiedziala ze za pozno zlozone zostaly dokumenty i decyzja jest taka ze kredytu nie ma. Dziadostwo straszne dziadostwo. Kazdemu odradzam Zawiodłem się na tym banku. Mam u nich konto bardzo długo, zakładałem jeszcze za czasów LUKASA. Ostatnio zabrakło mi 8.000 na samochód, chciałem pożyczyć z tego właśnie "pseudobanku", to dostałem decyzję odmowną, powodem było moje zatrudnienie za granicą. Mało tego, pani która mnie przyjmowała, powiedziała że nie dostanę pożyczki w żadnym banku bo Norwegia nie jest w UE. Rozczarowany taką decyzją poszedłem do pierwszego lepszego banku tak z ciekawości, decyzję i to pozytywną miałem już następnego dnia. To ja się pytam - w jakim oni (CA) świecie żyją? Przecież w dzisiejszych czasach spora część społeczeństwa pracuje za granicą. Dodam że likwiduje konto w CA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz