sobota, 31 grudnia 2016

uszczelnić

W podpiwniczeniu mam hydrofor do którego dochodzi rura z zewnątrz (ujęcie wody) jest to zrobione tak, że ta rura (jest w ziemi) wchodzi dość nisko przez ścianę, w tym podpiwniczeniu. Ze względu, że wody gruntowe dość mocno się podniosły teraz, dookoła tej rury, woda wlewa mi się do tego podpiwniczenia. Jak to cholerstwo można uszczenić? są różne sposoby na uszczelnienie takiego doprowadzenia najlepiej użyć gotowego przelotu i zalać w betonie, ale w obecnej sytuacji spróbował bym uszczelniacza do betonu kiedyś to nazywali "szklaną wodą" a drugi sposób jaki przychodzi ni do głowy to uszczelniacz do centralnego ogrzewania dostępny w Castoramie symbol mogę mylić D40, odkopał bym od zewnątrz i wlał to do wody gruntowej jak najbliżej rury, Pewnie muszę poczekać aż wody gruntowe opadną?Ok, ale ta szklana woda to chyba jak będzie sucho dookoła rury . Zastosować to od wewnątrz, czy z dwóch stron?stosuje się takie urządzenia jak niema innego wyjścia, działają trochę hałasują, ludzie starają się tak projektować by nie trzeba było stosować takich pomp gdyż awaria lub zapchanie wiąże się z poważnym smrodem, osobiście kilka razy naprawiałem, przepychałem instalacje tego typu jak rury miały by być w sypialni to się poważnie zastanów czy na pewno tak musi być A to D40 to użyć teraz?Bentonit jest super, tylko gdzie go kupić w ilości pudełka od zapałek? Będę mieszkała w mieszkaniu w bloku wielorodzinnym. Chciałabym zrobić aneks kuchenny w miejscu obecnego pokoju. Problemem jest dostęp do kanalizacji. Żadna ściana separator tanio nie "przylega" do pionu, więc nie ma jak odprowadzić odpływu ze zlewozmywaka. Czytałam o urządzeniach rozdrabniająco-pompujących do wc, które ponoć odprowadzają nieczystości nawet i 100 m od pionu i5 m w górę. I stąd moje pytanie: Czy takie urządzenia naprawdę się sprawdzają? Czy ktoś może zastosował już tę technologię? Pomiędzy nową kuchnią a pionem kan. byłaby sypialnia. Bardzo proszę o pomoc. Deweloper już zaczyna stawiać ścianki działowe i muszę się na coś zdecydować. A tak BTW : szkło wodne w takim przypadku by nie pomogło. Dobrze, że się to uściśliło. W sumie to ładnie, czeka mnie niecałe 1,5 metra kopania łopatą przy fundamencie Czym uszczelnić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz